Доставка, връщане и рекламации
I. Условия
1. Алтернативни методи за поръчка
Заявки за поръчки се приемат и на e-mail: e-shop@nomer8.bg или телефон +359877566575.
2. Потвърждение на поръчка
Моля, очаквайте телефонно обаждане за потвърждение на поръчката. Всички поръчки се обработват и изпращат само след получаване на Вашето потвърждение. Поръчки с невалиден телефон за връзка няма как да бъдат потвърдени и няма да бъдат предадени на куриер.
3. Изчерпани продукти
Ако даден продукт не е в наличност, ще бъдете уведомени на предоставения e-mail адрес или по телефон в рамките на работния ден.
II. Цени за доставка
Доставка с куриерска фирма СПИДИ АД до офис на куриер или адрес на клиента:
БЕЗПЛАТНА – за цялата страна при поръчка над 150.00 лева
6.00 лева – за цялата страна при поръчка под 150.00 лева
III. Изпълнение на поръчките
1. Приемане на поръчки:
• Поръчки, направени и потвърдени чрез телефонно обаждане от нас до 16,00 часа в работен ден, се обработват и изпращат по Куриер в рамките на същия работен ден;
• Заявки, направени и потвърдени чрез телефонно обаждане от нас след 16,00 часа, в събота, неделя или празнични дни, се обработват и изпращат по Куриер на следващия или първи работен ден за куриерските фирми;
2. Срокове за доставка:
• гр. София – до 2 рабoтни дни
• за цялата страна – до 3 работни дни
• при нужда от спешна доставка, моля, свържете се с нас на тел. +359877566575
Забележка: Възможно е забавяне на доставка при следните случаи:
• до адрес, в случай, че населеното място, до което сте поръчали се обслужва по специален график.
• до офис на куриер или до адрес поради технически причини.
Забавянето може да бъде до 72ч. до офис на куриер или до адрес поради висока натовареност на куриерската фирма за обслужващия район или по други независещи от човешката дейност причини.
Посоченото разписание по-горе е оптимален препоръчителен график на изпълнение като “СТУДИО НОМЕР 8” ЕООД има за ангажимент да извърши доставките в срок до 72 работни часа.
3. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:
• целостта на опаковката на поръчаната стока;
• наличие и целостта на предпазен стикер на опаковката;
• следи от счупване или надраскване по опаковката;
• наличие на издадена касова бележка, фактура, разписка или друг документ за покупка;
• описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
доставената стока – вид, количество, цвят, размер и др.
4. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, цвят, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
5. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 3!
IV. Връщане.
1. Срокът за връщане е 14 /четиринадeсет/ дни, считано от датата на получаване на стоката.
2. Клиентът трябва да приложи към стоката настоящия формуляр и покупен документ – касов бон или фактура.
3. Стоката трябва да е в добър търговски вид, с всички етикети, с които е закупена, в оригинална опаковка без никакви нарушения и да няма видими следи от употреба.
4. Стоката може да бъде върната в офисa на куриерска фирма Speedy в гр. София, бул. Васил Левски 31.
5. Транспортните разходи са за сметка на Клиента и не се възстановяват. Пратки, изпратени с наложен платеж, не се приемат.
6. След получаване на върната стока и прегледа й (информация за което ще бъде изпратена по e-mail или телефон), стойността се възстановява на Клиента на посочената от него банкова сметка в срок от 14
/четиринадeсет/ дни.
7. Стока, чието връщане/рекламация не може да бъде приета (напр.: ако е изпратена след посочения срок, ако не е придружена с касова бележка, ако е с нарушена опаковка) ще бъде изпратена обратно на Клиента за
негова сметка.
V. Рекламации.
1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след получаване на стоката!
2. На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от Клиента. Клиентът може да я откаже още с получаването от куриера и да не я приеме от него. Несъответствието се проверява по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който е получил Клиента. При установяване на такава грешка, Kлиентът връща продукта за сметка на Доставчика и му се изпраща верния.
3. При явно несъответствие на получената стока със заявената, моля, незабавно се свържете с нас на телефон: +359 877 566 575.
4. Ако при получаването стоката е с нарушена или разпокъсана опаковка, рекламацията се удостоверява в присъствие на куриера със запис в товарителницата в момента на получаване на пратката.
Рекламации, отнасящи се до механични повреди, възникнали по време на транспорта, ще бъдат разглеждани само въз основа на ясно заявена забележка при получаване на стоката.
5. В случай на видима повреда на пратката Клиентът може да откаже получаването на пратката или да я вземе на своя отговорност. В случай, че Клиент приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред
куриера с получаването ѝ, отговорностите по рекламацията се прехвърлят към куриера, доставил пратката на Клиента. При такива обстоятелства важат условията за рекламация на пратки на съответната куриерска фирма.
6. При предявяване на рекламация в срок до 14 /четиринадесет/ работни дни от датата на покупката при спазени всички условия на магазина, както и всички действащи законови разпоредби, Kлиентът има право да предяви искане за възстановяване на заплатената сума, замяна на стоката с друга или за отбив от цената.
7. Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея.
Ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с нас:
No8
Ул. Цар Иван Шишман 8, гр. София